MOOTORI PUHASTAMINE

Unikaalne seade

Mootori puhastamisel HHO gaasiga pole tarvis mootorit lahti võtta ega kasutada reaktiive või autokeemiat. Puhastusprotseduur teostatakse unikaalse seadme abil. Prooton-membraani elektrolüüsiseade toodab HHO gaasi meie poolt spetsiaalselt ette valmistatud veest. Seejärel juhitakse saadud gaas vajalikus mahus, sõltuvalt mootori töörežiimist, koos õhuga mootorisse.

Kindla aja jooksul siseneb gaas tühikäigu ajal mootorisse. Vesiniku ja hapniku segu plahvatuse ajal süsinikkihtide pindpinevus katkeb, mille tulemusena süsiniku väga tugev kiht puruneb. Suurem osa süsiniku purustatud kihtidest oksüdeerub paukgaasi purskel vabaneva energia mõjul ning juhitakse sisepõlemismootorist vingugaasi ja süsinikdioksiidina gaasilises olekus nähtamatuna välja ning väike osa väljub peene tolmuna.

Информация
Информация

Tõhus tehnoloogia

Mootori vesinikuga puhastamise tehnoloogia on kiire, hõlpsasti kasutatav, ökonoomiline ja ohutu ning palju tõhusam kui tavapärane sisepõlemismootori lahtivõtmine ja läbipesemine, kasutades kahjulikke keemilisi aineid või mehhaanilisi puhastusvahendeid. Pärast mootori puhastamist HHO gaasiga väljuvad pehmendatud põlemata vaigu- ja süsinikkihi osakesed väljalaskesüsteemist 500-kilomeetrise läbisõidu jooksul. Pärast mootori vesinikuga puhastamist pole vaja vahetada õli, kütusefiltreid ega süüteküünlaid. Auto on kasutamiseks valmis kohe pärast protseduuri.

Puhtaks saavad:

  • Kolvid, kolvirõngad
  • Sisse- ja väljalaskeklapid
  • Düüsid
  • Süüteküünlad
  • EGR klapid
  • Turbokompressorid
  • Katalüsaatorid, tahmafiltrid
  • Drosselklapid
  • Väljalaskekollektorid
  • Lambdaandurid ja muud detailid
Главная
Информация

Selle tulemusena

  • Mootori ekspluatatsiooniaeg pikeneb
  • Kütuse- ja õlikulu väheneb
  • Mootor töötab stabiilselt ja müra väheneb
  • Surve ja võimsus kasvavad
  • Dünaamiline kiirendus
  • Kahjulike suitsuste heitmete atmosfääri paiskamine väheneb

Nõgi mootoris

Kui mootor töötab ebakvaliteetse kütuse või õliga, moodustub põlemiskambris rohkem süsiniksetteid.
Информация

Moodustumise põhjused

Vaiku pole bensiinis rohkem kui 0,1 g/l. Kütuse keskmise kulu juures 10 l/100 km koguneb 30 000 km läbisõiduga autol bensiiniga saadud vaike 300 g. Diiselmootorites võib vaiku olla veel rohkem.

Kõrgel temperatuuril muutub vaik koksiks ja seejärel nõeks. Vaigujäägid halvendavad bensiini jõudmist mootori silindritesse, rikuvad mootori, muutudes nõeks, takistades seeläbi klappide tööd, põhjustades töösegu isesüttimist, detonatsiooni ja muid rikkeid.

Tagajärjed

  • Põlemiskambri mahu vähenemine
  • Detonatsioon
  • Mootori võimsuse vähenemine
  • Kütusekulu suurenemine
  • Mootoriõli suurem kulu
  • Sisepõlemismootori peamiste silindrite-kolbide ja kolvirõngaste kulumine
  •  

Регулярное удаление внутреннего нагара – лучший способ сэкономить на капитальном ремонте двигателя, а также заметно снизит расход топлива и увеличит моторесурс двигателя и сохранит в рабочем состоянии DPF фильтры и катализаторы!

Информация

Tagasiside

Juba puhastamise ajal hakkas mootor vaiksemalt ja ühtlasemalt tööle, ka heitgaaside kogus vähenes pärast puhastamist märkimisväärselt!
Feedback
Volvo
Diesel
Oli võimalik lausa taktiilselt tajuda, kuidas kiirendamine muutus kergemaks. Tehnilisel ülevaatusel näeme, kuidas töö tulemus arvudes väljendub.
Feedback
Grand Cherokee
Diesel
See iludus BMW X5 3.0 lausa suitses. Omanik tegi õigesti, kui otsustas meie poole pöörduda. 40 minutit ja 60 eurot ja heitgaase on palju vähem.
Feedback
BMW x5
Diesel

ENNE ja PÄRAST

Before-after

Uurige hindu ja planeerige HHO puhastus